FLÖJTDAG – MED VÄSTMANLANDS FLÖJTELEVER OCH LÄRARE

25/9

En heldag med flöjtspel. Äntligen får vi flöjtister från länets kulturskolor träffas. Både blockflöjtister och tvärflöjtister. Alla åldrar (man ska ha spelat minst ett år). Varmt välkommen med din anmälan. Detta ska bli så kul!

Tid: söndagen den 25 september kl 10.00-17.00.

Plats: Kulturskolan i Arboga, Nicolai Kulturhus, Nygatan 19.

Transporter: Deltagare ordnar själva med transport. Önskar man åka med kollektivtrafik rekommenderar vi tåg.

Dokumentation: Dagen kommer att dokumenteras genom film och foto. För det behöver vi deltagande elever och föräldrars godkännande enligt gdpr. Blanketter delas ut av lärare.

Anmälan: Digitalt längst ned på denna sida senast fredag 16 september.

Arrangör: Regional Kulturskola i Västmanland i samarbete med Arboga Kulturskola.

Schema:

10.00. Samling och gemensam uppvärmning.

Därefter delar vi in oss i grupper (efter hur länge man har spelat) och spelar flöjtensemble.

12.00. Vi bjuder på lunch från lokal pizzeria.

13.00. Masterclass/öppen lektion. Anmäl intresse vid anmälan.

14.00. Vi fortsätter spela, både i våra grupper samt ett stycke alla tillsammans.

15.30. PAUS

16.00. En liten uppspelning för varandra och föräldrar.

17.00. SLUT

Vi ser fram emot att träffas den 25 september i Arboga. Med vänliga hälsningar, flöjtlärarna i Västmanland

Anna, Malin, Helen, Karin, Eva, Helena, Jenny, Åsa och Annette

Datum: