NÄTVERKSTID...

Måndag 17 maj har du och ditt ämnesnätverk fått schemalagd tid kl 10-12 för att ses digitalt på Teams.
Här får ni lite tips och information inför mötet. Planera gärna agendan gemensamt innan mötet. Länkarna går bra att använda närhelst ni önskar!

TIPS PÅ DAGORDNING

Fortsätt att planera ert pågående projekt. Utgå från tidigare protokoll, checka av vad som är gjort och gör en planering och ansvarsfördelning på det som återstår.

Dela med dig av pedagogiska tips, material eller repertoar (noter, texter etc) till dina kollegor.

Stäm träff med ett annat ämnesnätverk. Kanske ni har någon idé som passar bra att bjuda in även andra ämnesnätverk till?

Boka en inspirerande föreläsning eller få hjälp med att hålla en kreativ workshop. Undersök vem som kan finnas i ditt/våra nätverk, eller kontakta Kella eller Madelene med önskemål. Notera att föreläsaren måste kunna göra detta inom sin tjänst dock.

Avsluta dagen med att skicka in ert protokoll till Kella.

Kontakta oss! Har du frågor eller behöver få hjälp med något inför dagen? Tveka inte att kontakta din chef eller Madelene och Kella!

BEVILJADE OCH PÅGEÅNDE PROJEKT

Många projekt väntar på att få komma igång. Här hittar du listan med alla beviljade, pågående projekt >

MÖTESLÄNKAR

PS! Alla aktuella projekt uppdateras kontinuerligt på hemsidan. Läs gärna igenom så att uppgifterna vi fått fortfarande är aktuella och stämmer. Om inte – skicka ett mail till madelene.ulfberg@vasteras.se med era önskemål på uppdateringar.

> Lärar-/fortbildningsprojekt
> Elevprojekt
> Publika evenemang

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev!