Marknadsföring i digitala och sociala kanaler.

2/10

Tillgänglighet handlar inte bara om att anpassa utbud, pedagogik och metoder i ett aktuellt och för våra unga angeläget kursutbud. Det handlar också om hur vi når ut med information om att vi finns och vad vi erbjuder.

Digitala plattformar erbjuder helt unika möjligheter när det gäller att nå ut lite snabbare, lite billigare och lite större. Här kan vi skapa kommunikation och interaktion direkt med målgruppen. Att hamna i användarnas flöden är inte bara ett drömscenario för att nå ut med våra skolors kursutbud, utan också för att sprida den kreativitet som skapas av våra elever. På köpet får vi visa upp vårt varumärkes personlighet och samtidigt sätta ljuset på vår värdefulla verksamhet.

I den här skräddarsydda kursen går vi igenom grundläggande metoder för att bygga kommunikation som träffar vår målgrupp i hjärtat, välja rätt kanaler och få spridning på våra inlägg och annonser. Under 8 tillfällen á 3 timmar har vi fokus på hur vi bäst gör värdeskapande innehåll som får spridning på Facebook, Instagram och Youtube.

Kursdatum:
Fredag 2 oktober 09:00-12:00
Tisdag 6 oktober 09:00-12:00
Fredag 9 oktober 09:00-12:00
Tisdag 13 oktober 09:00-12:00
Fredag 23 oktober 09:00-12:00
Fredag 6 november 09:00-12:00
Fredag 13 november 09:00-12:00
Tisdag 27 november 09:00-12:00
Tisdag 1 december 09:00-12:00

Anmälan

Kursen har avslutats.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev!

Logga in